Dupa 21de zile de campanie, Institutul pentru Politici Publice (IPP) a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual.
Astfel, analiza arata ca PNL a cheltuit cei mai multi bani in campanie, 1.180.876 euro, investind mai mult in publicitate in presa scrisa. Alianta PSD - PC ocupa locul doi in topul cheltuielilor de campanie, cu 984.377 euro. Studiul releva ca social-democratii au preferat si ei, ca si liberalii, sa-si faca reclama in presa scrisa, cheltuind peste 600.000 de euro in aceasta directie. PD-L ocupa locul al treilea in topul cheltuielilor, cu 875.028 euro. Democrat-liberalii au preferat sa isi faca publicitate pe sticla, ei cheltuind 539.225 euro pe spoturile electorale din audio-vizual.
Aceasta face ca suma totala cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual investita de cei trei mari competitori sa ajunga la valoarea de 3.040.281 euro, potrivit IPP.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
[hi]Coloana #15[/hi] - Cele mai importante informații despre antreprenoriat...
Sursa: start-up.ro
-
Coca-Cola retrage o cantitate enormă de sucuri din Europa din cauza unei...
Sursa: retail.ro
-
Dan Grigore, Auto Cobălcescu: viitorul complet electric este momentan utopic
Sursa: green.start-up.ro
-
Tragedie fără margini: Femeie moartă într-un accident de parașutism, la scurt...
Sursa: garbo.ro
-
5 Rochii fermecătoare pe care să le porți de Valentine's Day și Dragobete
Sursa: kudika.ro
-
Nissan, gata să iasă din alianța cu Honda. Care sunt motivele
Sursa: wall-street.ro