Magazinele fizice se confruntă mai mult ca niciodată cu o concurență în continuă dezvoltare din partea businessurilor online, iar pentru a încuraja stilul clasic de shopping este recomandat să apelezi la modalitățile prin care poți atrage atenția posibililor clienți. Trecătorii pot fi impresionați în special prin elemente vizuale, care devin primul contact al acestora cu magazinul pe care urmează să-l viziteze. De aceea, identitatea afacerii tale stă în ceea ce lași la vedere în exteriorul și în interiorul magazinului. Iată câteva sfaturi care îți vor ajuta afacerea să se dezvolte:
Instalează corpurile de iluminat potrivite
Produsele pe care le comercializezi trebuie să fie chiar în lumina reflectoarelor, dacă vrei să te bucuri de cât mai mulți clienți. În special în cazul unui magazin de articole vestimentare, felul în care expui hainele va influența semnificativ întreaga estetică a magazinului. Folosește LED proiector în zonele pe care vrei să le scoți în evidență, pentru a-i încuraja pe clienți să probeze hainele disponibile. De asemenea, este important ca aceștia să poată observa cât mai în detaliu și corect culorile și texturile articolelor, motiv pentru care ai nevoie de iluminat puternic și direct. La fel de important este să combini tipurile de lumină, de la cea caldă la cea rece, deoarece lumina caldă ajută la crearea unei atmosfere plăcute și relaxante. Shoppingul la fața locului este o adevărată experiență și trebuie să folosești acest aspect în avantajul tău.
Decorează vitrinele cât mai atractiv
Decorul vitrinei este elementul care atrage atenția oamenilor încă din stradă. Acesta trebuie să fie cât mai inspirat și să reflecte gama de produse pe care o propui spre vânzare în cadrul afacerii tale. Pe lângă bannere în culori atractive, care conțin informații despre oferte și promoții, decorul trebuie să fie comparabil cu imaginile show-urilor de modă sau ale pictorialelor din reviste. Folosește manechine din materiale de calitate și expune articolele vestimentare care se fac remarcate prin culori, materiale și croi. Nu uita să incluzi accesorii precum poșete, coliere și pantofi, dacă magazinul tău oferă și astfel de produse spre vânzare.
În cazul unui magazin de accesorii, display-ul trebuie să fie gândit cu un ochi estetic bine conturat. Nu folosi prea multe obiecte pentru decorul vitrinei, ci optează pentru o „scenografie” simplă, dar impresionantă. Decorul înseamnă creativitate, dar bazează-te și pe puterea anumitor produse de a fura ochii trecătorilor și de a vinde.
Studiu Infografic: Profilul clienților sistemelor fotovoltaice în...
Foto: pexels.com
Investește în atmosfera generală a magazinului
Pentru ca fiecare client să se simtă bine în magazinul tău și să revină cu drag, contează și eforturile pe care le depui pentru crearea unei atmosfere generale în spațiul afacerii tale. La acest capitol intră:
-
sisteme audio și muzica de calitate;
-
mobilier funcțional;
-
parfumuri și aromaterapie;
-
accesorii și materiale în culori calde.
Atmosfera este importantă în special pentru tinerii care trec pragul magazinului tău. Un spațiu cât mai primitor presupune transformarea magazinului într-o zonă de relaxare și socializare, mai ales având în vedere că aceștia petrec timp însemnat căutând articole vestimentare și accesorii. În cazul în care magazinul tău se adresează generațiilor millenials și Z, ține cont de faptul că aceștia vor pune preț pe ceea ce le inspiră spațiul, nu doar pe oferta de produse.
Altex își extinde rețeaua și deschide un nou magazin în Hunedoara
Un magazin concentrat pe modă și stil are nevoie de o imagine puternică pentru a avea succes. În era shoppingului online, felul în care se prezintă magazinele fizice devine o oportunitate de a duce businessul la un alt nivel.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro