Florin Cîțu, ministrul Finanțelor, a declarat că va fi lansat un portal, în care oamenii pot depune plângeri în cazul în care întâmpină dificultăți în relația cu băncile, sau dacă acestea nu respectă OUG privind amânarea creditelor.

Luni lansăm la Ministerul Finanţelor Publice un portal, unde cetăţenii români care întâmpină dificultăţi în relaţia cu băncile pot să ne scrie şi vom verifica dacă aceste norme sunt aplicate, aşa cum le-am făcut noi, de către sistemul bancar”, a declarat Florin Cîțu.

Ministrul Finanțelor afirmă că înțelege nemulțumirea băncilor, dar că, pentru Guvern, clienții acestora sunt mult mai importanți în această perioadă dificilă, provocată de virusul COVID-19.

Vom merge în sprijinul clienţilor. Ştiu că băncile s-au supărat acum şi avem discuţii cu ele în continuare, dar trebuie să înţeleagă că este o perioadă dificilă şi pentru noi, ca Guvern, este foarte important ca oamenii să nu aibă această problemă. Critica băncilor o înţeleg, este un cost pentru bănci, îl vor suporta, dar trebuie să fim solidari şi toţi să suportăm o parte din acest cost”, a mai spus Cîțu, potrivit adevarul.ro.

Florin Cîțu a fost întrebat dacă se așteaptă ca anumite bănci să fie reticente cu privire la această măsura, iar acesta a răspuns: „Nu, nu mă aştept şi de aceea am şi făcut acest portal prin care oamenii ne vor spune din propria experienţă dacă sunt probleme sau nu, dacă au fost refuzaţi. Pe mine mă interesează ca băncile să respecte întru totul normele de aplicare, care sunt făcute de Ministerul Finanţelor Publice”.


Despre autor:


Ultima actualizare: 6 Aprilie 2020 - 02 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.